Həzrəti Əli Kəlamları | Mənalı kəlamlar

Unudansansa iki şeyi unut: kiməsə etdiyin yaxşılığı, kiminsə sənə etdiyi pisliyi.

-Həzrəti Əli

  

  • Namus gözəlliyin sədəqəsidir.
  • Cənnət comərdlərin, cəhənnəm isə cahillərin yeridir..
  • Minnət qoyulmuş yaxşılığın günahı savabından çoxdur.
  • Düşməninizə dost olmaq üçün min şans verin, ancaq dostunuza düşmən olmaq üçün tək bir şans verməyin.


    Həzrəti Əli Kəlamları | Mənalı kəlamlar
    Allaha Aid Gözəl və Mənalı Sözlər  
 
  • Dostunu ehtiyatla sev, ola bilər ki, bir gün sənə düşmən kəsilsin; düşməninlə də ehtiyatla davran, ola bilər, bir gün səninlə dost olsun.
  • Həya bütün yaxşılaqların açarıdır.
  • Həyanın ən yüksək zirvəsi insanın özü-özündən həya etməsidir.
  • Ağıllı o adamdır ki, təcrübələr ona öyüd verir.
  • Dünyada ən xoşbəxt insan özünə ziyan bildiyi şeydən çəkinən və ən bədbəxt insan isə öz nəfsinin istəklərinə tabe olandır.
  • Dostluq və məhəbbəti ürəkdən soruşun, çünki qəlblər rüşvət qəbul etməyən şahidlərdir...
  • Dostun yumruğu ağrıdır.
  • Ən pis yoxsulluq axmaqlıqdır.
  • Cahil dostundan çox ağıllı düşməninə güvən.
  • Cahillər çoxalan zaman ariflər qərib olur.
  • Dostunu, qardaşını üç halda qorumasan, tam dost ola bilməz: düşkünlük vaxtı, özü olmayanda, ölümündən sonra.

 

Allah bəzən bəndəsinə elə yerdən qapı açar ki, orda heç qapı olmayıb.

-Həzrəti Əli

 

  • Səbir iki cürdür: istəmədiyin, xoşlamadığın şeyə səbir etmək; sevdiyin, dilədiyin şeyə səbir etmək.
  • Sirr saxlamaq iradə imtahanıdır. imtahandan keçməyən həyatda heç bir imtahandan keçə bilməz.
  • Əsl yetimlər, Ana-Atadan deyil, elm və əxlaqdan məhrum olanlardır.
  • Batilə yardım edən, haqqa zülm edər.
  • Ən pis adam odur ki,camaatin eyiblərini axtarsin,amma öz eyiblərini görməsin.
  • Qısqanc olan, qeyrət sahibi kimi tanınan qətiyyən zina etməz.
  • Əhdə vəfa düzgünlüklə birdir. Mən ondan daha güvənli bir qalxan tanımıram.
  • Ailən və qohumların sənin qanadlarındır, sən onlarla uçursan. Qanadlarını özündən ayırma.
  • Niyyətin pisliyi bərəkətin aradan getməsinə səbəb olur.
  • Övladlarınızı dövrünüz üçün deyil,onların dövrü üçün yetişdirin

Həzrəti Əli Kəlamları | Mənalı kəlamlar hezreti eli kelamlari

Zaman geciksə də, nəticə geciksə də, səbir edən mütləq zəfər çalar.

-Həzrəti Əli

 

 

0 şərh